
Nadzór nad budową drogi S7 Nowy Dwór - Kazimierzowo
Zarządzanie projektem Funduszu Spójności w zakresie „Budowy drogi krajowej S7 Elbląg – Olsztynek, Etap I na odcinku Elbląg – Kalsk wraz z budową drogi dojazdowej do pól od ul. Żuławskiej do ul. Nizinnej wzdłuż drogi kraj. nr 7 oraz rozbudową węzła Raczki”.
Inwestycja zlokalizowana jest w północno – zachodniej części województwa warmińsko- mazurskiego, w powiecie elbląskim, na terenie gminy Elbląg i gminy Pasłęk.
Zadanie podzielone zostało na 3 odcinki:
Odcinek I – obejmuje budowę drogi dojazdowej do pól w m. Elbląg, od ul. Żuławskiej do ul. Nizinnej, biegnącej wzdłuż drogi krajowej nr 7.
Zakres inwestycji obejmuje:
- budowę odcinka nowej drogi dojazdowej dł. ok. 1275m;
- budowę pięciu przepustów na istniejących rowach melioracyjnych;
- przebudowę infrastruktury technicznej kolidującej z budowaną drogą;
- usunięcie drzew i krzewów kolidujących z zakresem przebudowy drogi oraz nasadzenie nowej zieleni;
Odcinek II – obejmuje rozbudowę „węzła Raczki” typu WC, na węzeł typu WB, w kształcie połowy koniczyny, bez przebudowy istniejącego wiaduktu WD-10, przebiegającego nad droga krajową nr 7. Rozbudowywany węzeł drogowy łączy drogę krajową nr 22 z drogą krajową nr 7.
Odcinek III – obejmuje przebudowę i rozbudowę drogi krajowej nr 7, na odcinku 13 km do parametrów drogi ekspresowej „S” o przekroju dwujezdniowym 2x2.
W zakres inwestycji wchodzi również:
- budowa węzła Bogaczewo,
- budowa węzła Pasłęk Północ,
- budowa wiaduktów drogowych w ilości 9 sztuk o łącznej długości 637,5 m,
- budowa mostów w ilości 5 sztuk o łącznej długości 78,2 m,
- przejazdy gospodarcze w ilości 2 sztuk o łącznej długości 61,7m,
- budowa dróg dojazdowych, lokalnych, zbiorczych,
- budowa urządzeń organizacji ruchu,
- budowa przejść dla zwierząt i ogrodzeń siatkowych niezbędnych dla bezpiecznej migracji zwierzyny,
- odwodnienie drogi,
- roboty wyburzeniowe i rozbiórkowe,
- budowa ekranów akustycznych,
- przebudowa istniejącego uzbrojenia terenu,
- przebudowa sieci gazowej,
- przebudowa sieci elektroenergetycznej i budowa oświetlenia dróg,
- przebudowa sieci telekomunikacyjnej,
- przebudowa sieci telekomunikacyjnej kolejowej,
- przebudowa elektroenergetyki i automatyki kolejowej.
Wartość robót wynosi 662 292 531,14 PLN brutto, a realizacja kontraktu jest zgodna z procedurami Warunków Kontraktu FIDIC