
Skomunikowanie terenów inwestycyjnych z obw Trójmiasta
Analiza komunikacyjna dotycząca możliwości skomunikowania terenów inwestycyjnych usytuowanych w Gdańsku - Firodze z obwodnicą Trójmiasta
Przedstawione rozwiązania zaprojektowano z uwzględnieniem następujących uwarunkowań:
1. zapewnienie przepustowości rozwiązań projektowych w 20-ym roku po oddaniu do eksploatacji, czyli w roku ok. 2030,
2. zgodność z Miejscowymi Planami Zagospodarowania Przestrzennego,
3. optymalne i bezpieczne przeprowadzenie ruchu na Obwodnicy Trójmiasta między węzłem „Matarnia” a węzłami „Auchan” i „Karczemki” ,
4. zastosowanie rozwiązań geometrycznych zjazdu na teren „TONAGRO” zgodnych z odpowiednimi przepisami technicznymi,
Zakres obejmował:
- pozyskanie odpowiednich map w wersji elektronicznej
- pozyskanie danych ruchowych i prognozy ruchu na węzłach Karczemki, Auchan i Matarnia
- wykonanie analizy ruchowej i geometrycznej koncepcji dla 2 wariantów
- wykonanie obliczeń przepustowości
- wykonanie animacji ruchu na okres 20 lat po oddaniu inwestycji do użytku
- wykonanie części opisowej i rysunkowej analizy