
Węzeł Karczemki w Gdańsku
Projekt Rozbudowy Węzła OT (DK S-6) z ul. Kartuską (DK 7) – Węzła Karczemki w Gdańsku.
Dokumentacja zawiera:
- Materiały do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. Na podstawie wykonanych materiałów Wojewoda Pomorski wydał decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie węzła Karczemki w Gdańsku.
- Dokumentację geologiczno - inżynierską.
- Analizę ruchu
- Mapę do celów projektowych w skali 1:500.
- Projekt budowlany wielobranżowy wraz z Raportem oddziaływania na środowisko.
- Projekt wykonawczy, w którego skład wchodzą (analogicznie jak w projekcie budowlanym):
- Część drogowa:
- przebudowa odcinka Obwodnicy Trójmiasta (droga ekspresowa S6, klasa techn. S, 2 jezdnie po 3 pasy ruchu) na długości 3,59 km,
- budowę odcinka ul. Kartuskiej (droga krajowa nr 7, klasa techn. GP, 2 jezdnie po 2 pasy ruchu) na długości0,67 km,
- rozbudowę węzła „Karczemki” wraz z budową węzła „Auchan”,
- drogi rozprowadzająco-zbiorcze (2 jezdnie po 2 pasy ruchu) o łącznej długości4,63 km,
- wzmocnienie podłoża na obszarach gruntów słabonośnych
- przejścia dla płazów i małych zwierząt szt. 3,
- przepusty drogowe,
- projekt organizacji ruchu.
- Część mostowa:
- cztery wiadukty nad obwodnicą i drogami zbiorczo-rozprowadzającymi jako łuki stalowe z pomostem żelbetowym lub konstrukcje stalowe ze współpracującą płytą żelbetową,
- pięć wiaduktów nad istniejącą bocznicą kolejową, spełniające jednocześnie rolę przejść dla średniej zwierzyny, o konstrukcji sprężonej i stalowej ze współpracującą płytą żelbetową,
- trzy wiadukty nad drogami łącznikowymi o wieloarkuszowej konstrukcji stalowej z blach falistych lub konstrukcji ramowej z prefabrykowanych belek sprężonych,
- Część instalacyjno-sanitarna.
Budowa kanalizacji deszczowej wraz z budową pięciu zbiorników retencyjno-przepływowych, przebudowa sieci wodociągowej oraz sieci sanitarnej i gazowej.
- Część elektroenergetyczna
w tym przebudowa linii energetycznych NN i SN oraz budowa oświetlenia drogowego z jednoczesnym demontażem istniejącego oświetlenia.
- Część teletechniczna
zawierająca m.in. projekt budowy kanalizacji teletechnicznej dla systemu sterowania ruchem TRISTAR.
- Projekty rozbiórki 20 budynków i zabudowań.
- Projekt szaty roślinnej oraz gospodarki istniejącym drzewostanem.
W ramach opracowywanych projektów uzyskano wszystkie wymagane opinie, uzgodnienia, pozwolenia i decyzje.
- Materiały Przetargowe dla Programu Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego według procedur FIDIC/PRAG.
- W ramach projektu zostało opracowane studium wykonalności wraz z wnioskiem o dofinansowanie ze środków z unijnych (POIiŚ) i analizą ekonomiczną.