
Przebudowa trasy tramwajowej odc Dworzec Wileński - Żerań Wschodni
„Wykonanie dokumentacji przebudowy (modernizacji) trasy tramwajowej na odcinku Dworzec Wileński - Żerań Wschodni wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego”
Zakres prac obejmował wykonanie kompletnej dokumentacji niezbędnej do prawidłowego przygotowania, realizacji, odbioru i rozliczenia przebudowy (modernizacji) trasy tramwajowej na odcinku Dworzec Wileński - Żerań Wschodni (przebiegającej w ul. 11 Listopada - Odrowąża - Budowlana - Rembielińska - Annopol od ul. Targowej do pętli Żerań Wschodni) oraz pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji robót wykonywanych na podstawie dokumentacji.
Za realizację przedsięwzięcia odpowiedzialna jest spółka Tramwaje Warszawskie Spółka z o.o.
Prace obejmowały następujące Etapy:
Etap I
Wykonanie wielobranżowej koncepcji programowo - przestrzennej wraz z projektem stałej organizacji ruchu dla przebudowy (modernizacji) trasy tramwajowej na odcinku Dworzec Wileński - Żerań Wschodni, w skład której wchodziła:
-
koncepcja programowo – przestrzenna:
-
raport z pomiarów ruchu,
-
raporty z analiz bezpieczeństwa ruchu drogowego,
-
koncepcję układu drogowego wynikającą z przebudowy peronów przystankowych i wprowadzenia priorytetów dla tramwajów,
-
analizę własności gruntów,
-
analizę planów zagospodarowania przestrzennego,
-
wszystkie wymagane uzgodnienia i opinie
- projekt stałej organizacji ruchu wraz z wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami i opiniami.
Etap II
-
Wykonanie dokumentacji przebudowy (modernizacji) trasy tramwajowej, w skład której wchodziła:
-
inwentaryzację terenu,
-
ekspertyzę warunków gruntowo-wodnych,
-
inwentaryzację zieleni,
-
dokumentację projektową składającą się z: projektu budowlanego, projektów wykonawczych, przedmiarów robót oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
-
szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
-
kosztorysy inwestorskie,
-
wszystkie wymagane uzgodnienia, opinie oraz wymagane przepisami prawnymi decyzje niezbędne do rozpoczęcia i realizacji robót budowlanych, w tym ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę;
w podziale na zadania, obejmujące odpowiednio przebudowę (modernizację) peronów przystankowych, tramwajowych węzłów rozjazdowych, torowisk i pętli tramwajowej:
Zadanie 1:
-
ul. Inżynierska-Stalowa - 11-go Listopada,
-
ul. Konopacka -11-go Listopada,
-
ul. Ratuszowa -11-go Listopada,
-
ul. Kowieńska – Środkowa - 11-go Listopada,
-
ul. Bródnowska - 11-go Listopada,
-
ul. Letnia - 11-go Listopada.
Zadanie 2:
-
ul. Szwedzka - 11-go Listopada
-
Rondo „Żaba”.
Zadanie 3:
ul. Odrowąża-Staniewicka,
-
ul. Odrowąża - Pożarowa,
-
ul. Odrowąża – Wysockiego - Matki Teresy z Kalkuty-Budowlana,
-
ul. Matki Teresy z Kalkuty-Ogińskiego,
-
ul. Matki Teresy z Kalkuty - Bolesławicka,
-
ul. Matki Teresy z Kalkuty - Rembielińska,
-
ul. Rembielińska – Julianowska,
-
ul. Rembielińska – Bartnicza - Wyszogrodzka,
-
ul. Rembielińska - Poborzańska.
Zadanie 4:
-
ul. Rembielińska – Bazyliańska - Kondratowicza,
-
ul. Rembielińska - Trasa Toruńska,
-
ul. Annopol – Inowłodzka,
-
ul. Annopol - Odlewnicza,
-
ul. Annopol - Faradaya,
-
ul. Annopol - Daniszewska.
Zadanie 4/1:
-
pętla tramwajowa „Annopol”.
Etap III
Wykonanie dokumentacji kalibracji programów sygnalizacji świetlnej, w skład której wchodziła następująca dokumentacja:
-
zamienny projekt stałej organizacji ruchu,
-
zamienny projekt sygnalizacji świetlnej,
-
wszystkie wymagane uzgodnienia i opinie.